Monday, September 01, 2008

bm

oleh sebab saya amat bosan saya bercadang untuk berblog dalam bahasa malaysia kerana kin chern telah berbuat demikian sempena hari merdeka. saya satu hari lambat tetapi sekarang masih cuti hari merdeka jadi masih boleh dikira hari merdeka lah. dan disebabkan pos kin chern yang scandalous tentang date panas kami, alvin quah ingat kami berpacaran atau sesuatu.

saya sedang tunggu naruto shippuuden untuk load. adik lelaki saya telah suruh saya menontonnya. sekarang saya di episod 17. menaip dalam bm amat susah dan mensienkan. bm saya cacat sangat. saya bosannn.

oh ya sempena hari merdeka, saya telah perm rambut saya kelmarin. saya guna digital perm. sekarang ia terlalu curly tetapi saya harap akan menjadi ok selepas beberapa hari.

beberapa malam lalu, saya telah menonton sedikit wayang death note di tv. cacatlah. mereka telah mengubah ceritanya dan telah memberikan teman wanita kepada watak utama (bukan gadis pelakon yang tergilakannya).

ok ini terlalu susah. sekian sajalah.

2 Comments:

At September 03, 2008 7:11 pm, Anonymous Anonymous said...

Cherie,

Sila poskan gambar kamu dengan rambut yang baru siap didandan...

PASTI GEMPAK!!

 
At September 04, 2008 11:03 am, Anonymous Anonymous said...

tak mau! tidak gempak langsung. macam mak cik. mesti tunggu ia lebih lurus dulu.

 

Post a Comment

<< Home